عمومی

عمومی

۲۱ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

تعمیر نمایشگر مانیتور

https://bit.ly/2YUnzxx

https://tinyurl.com/y6hwxthk

http://bit.do/e2nm2

https://is.gd/AlC8rN

http://v.ht/LPkc

yon.ir/jk6il

https://b2n.ir/27140

http://fi9.ir/g22kxb

https://plink.ir/1YaM4

https://opizo.com/sL5V0L

موافقین ۰ مخالفین ۰
علیرضا مم

وکیل برای معاملات ملکی

وکیل برای معاملات ملکی  

دعاوی ملکی و زمین‌خواری از جمله رایج‌ترین پرونده‌های حقوقی در تهران طی دهه‌های اخیر است.

 

به ویژه با رونق عمومی بازار مسکن در ایران و رشد آپارتمان سازی، مشکلات حقوقی در این زمینه هم به شکل چشمگیری افرایش یافته است.

 

وکیل ملکی یکی دیگر از حوزه‌های تخصصی وکالت است که توسط موسسه حقوقی کیانداد ارائه می‌شود.

 

با توجه به دعاوی ملکی و زمین‌خواری وکالت ملکی از حق و حقوق افراد در برابر ادارات، اشخاص و شرکت ها دفاع می‌کند و  حتی امکان فروش ملک (با اخذ وکالت نامه) توسط وکلای ملکی موسسه کیانداد نیز وجود دارد.

 

وکیل ملکی در زمینه پرونده‌های ملکی تجربه بیشتری دارد و با زیر و بم اختلافات در حوزه ملک و زمین و منزل آشناست و به قوانین این حوزه تسلط کامل دارد

 

وکیل ملکی مسوول پرونده‌های حقوقی و کیفری مربوط به ملک است و راهکارهای مناسب برای خرید و فروش آپارتمان و زمین را ارائه می‌کند.

 

به عنوان مثال چنانچه انتقال سند یک ملک به صورت رسمی امکان‌پذیر نباشد آن ملک قولنامه‌ای معامله می ‌شود و وکیل ملکی می‌تواند جوانب حقوقی این انتقال را کاملا بررسی کند.


مرجع:

http://kiandad.com/%d9%88%da%a9%db%8c%d9%84-%d9%85%d9%84%da%a9%db%8c/


علیرضا مم

نمایندگی تعمیرات شارپ

نمایندگی تعمیرات شارپ

مرکز تعمیرات شارپ جهت دستیابی به مفهوم واقعیِ خدماتِ متمایز، دو بازوی توانمند دارد که به وجود آن‌ها بالیده و افتخارات خویش در این عرصه را مدیون حضور آن‌ها می‌داند. بازوی نخست، کارشناسان بخش فروش هستند که با صبر و شکیبایی پاسخگوی تمامی پرسش‌های کاربران و ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با این حوزه هستند

نمایندگی تعمیر شارپ برای دستیابی به معنای واقعی خدمات متمایز به عنوان دو بازوی قدرتمند و توانا است که به وجود آن ها بالیده و جزو افتخارات خود در این عرصه را مدیون حضور آن ها می داند.

بازوی اول تشکیل شده از کارشناسان بخش فروش و بازوی دیگر کارشناسان تعمیر هستند که به جهت برخورداری از دانش و مهارت های فنی مورد نیاز قادر به رفع و تعمیر غالب عیب ها و ایرادات بوجود آمده در تولیدات شارپ می باشند. کارشناسان و تکنسین های تعمیر در نمایندگی شارپ به خاطر در اختیار داشتن تجهیزات سازگار و مناسب با هر یک از محصولات شارپ امکان این را دارند تا در کوتاهترین زمان و با بهترین و بالاترین کیفیت به تعمیر و ترمیم محصولات شارپ بپردازند.

در نمایندگی شارپ تعمیر محدود به دستگاه خاصی نیست و همه محصولات از جمله تعمیر تلویزیون شارپ، تعمیر فتوکپی شارپ، تعمیر پرینتر شارپ، تعمیر لپ تاپ شارپ، تعمیر مانیتور شارپ، تعمیر موبایل شارپ صورت می گیرد.

نمایندگی تعمیر شارپ تشکیل شده از قسمت های متعددی می باشد که در هر یک از آنها سرویس های تخصصی مربوط با هر محصول به مراجعان را ارائه می شود.

به خاطر حضور پرسنل فنی متخصص و مهندسان و کارشناسان با تجربه نمایندگی تعمیر شارپ توانسته اند در طی سالهای اخیر با ارائه بهترین سطح کیفی خدمات اطمینان و رضایت مشتریان را جلب کنند. سالهاست که نام برند محصولات شارپ با نمایندگی تعمیرشارپ گره خورده و کاربران محصولات این نمایندگی در صورت بروز هر نوع نقص در دستگاه خود اولین انتخاب برای تعمیر نمایندگی تعمیر شارپ بوده است.

از این رو نمایندگی تعمیر شارپ توانسته طی مدت زمان کوتاهی به جهت صبر و حوصله کارشناسان نمایندگی در حین کار و راهنمایی های مورد نیاز به مشتریان گرامی توانسته در صدر نمایندگی با دیگر همکاران خود قرار گیرد.

در صورت هر گونه سوال در خصوص مشکلات محصولات شارپ می توانید با کارشناسان و تکنسین های نمایندگی تعمیر شارپ تماس حاصل نمایید.


موافقین ۰ مخالفین ۰
علیرضا مم

نمایندگی توشیبا

نمایندگی توشیبا

در نمایندگی تعمیرات توشیبا به خاطر اطمینان از دانش و تجربیات کادر فنی همه خدمات ارائه شده در این نمایندگی از جمله بخش فروش توشیبا و بخش تعمیرات توشیبا دارای ضمانت و گارانتی است. نمایندگی توشیبا طی پیاده سازی استانداردهای جهانی سعی در این دارد تا سطح کیفی خدمات ارائه شده در این مرکز را ارتقاء دهد و روز به روز بر کیفیت خدمات خود اضافه کند.

در نمایندگی توشیبا کارشناسان و تکنسین های مجرب با حضور در دوره های تخصصی تعمیر با روش های پیشرفته در این حوزه روش های عیب یابی صحیح آشنا شده و از این راهرو توانستند به بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینه تعمیر لپ تاپ توشیبا ارائه کنند.

تعمیرات لپ تاپ توشیبا در این نمایندگی در قسمت های تخصصی و مجزای سخت افزاری و نرم افزاری صورت می گیرد و همه خدمات ارائه شده دارای ضمانت نامه و گارانتی هستند. گارانتی خدمات انجام شده در مرکز تعمیر لپ تاپ توشیبا به خاطر اطمینان مدیریت از تخصص و تجربه کارشناسان مجموعه است.

تعمیرات لپ تاپ توشیبا و انواع بردهای الکترونیکی با تجهیزات پیشرفته و مدرن مثل e Ersa 550 ،Clean Room ، PC3000، TEXAS INSTRUMENTS EV 2300 و ابزارآلات لحیم کاری پیشرفته و به روز دنیا انجام می گردد.

مشتریان و کاربران تمام مدلهای لپ تاپ توشیبا در صورت مواجهه با هر نوع اشکال در لپ تاپ خود می توانند به نمایندگی تعمیرات توشیبا مراجعه کنند و از تخصصی ترین سرویس های سخت افزاری و نرم افزاری مربوط با تعمیر لپ تاپ استفاده نمایند. سعی و تلاش کارشناسان و تکنسین های تعمیر لپ تاپ توشیبا در این است تا حتی الامکان از عوض کردن قطعه های معیوب دستگاه لپ تاپ خودداری کنند تا دستگاه زمان کار با قطعه های اصلی خود را به بهترین نحو ممکن داشته باشد.

ولی در شرایطی که قطعه به طور کامل از کار افتاده باشد و امکان تعمیر نداشته باشد راهی جز عوض کردن ندارد. تعمیر و عوض کردن قطعه لپ تاپ صرفا بعد از کسب اجازه از صاحب دستگاه صورت می گیرد.

در بخش زیر به بعضی از تخصصی ترین خدمات صورت گرفته در مرکز تعمیرات لپ تاپ توشیبا اشاره می کنیم:

-          قابلیت تعمیر فن لپ تاپ توشیبا

-          قابلیت تعمیر فلت لپ تاپ توشیبا

-          قابلیت تعمیر مادربرد لپ تاپ توشیبا

-          قابلیت تعمیر صفحه نمایش لپ تاپ توشیبا

در پایان هر گونه سوالی در خصوص تعمیر لپ تاپ توشیبا داشته باشید می توانید با کارشناسان و تکنسین های تعمیرات توشیبا تماس حاصل نمایید.

نمایندگی توشیبا

نمایندگی تعمیرات توشیبا

تعمیر لپ تاپ توشیبا


موافقین ۰ مخالفین ۰
علیرضا مم

تعمیرات گوشی شیائومی

تعمیرات گوشی شیائومی

یکی از تخصصی ترین خدماتی که در نمایندگی شیائومی انجام می شود تعمیرات گوشی شیائومی است. کارشناسان و تکنسین های واحد تعمیرات گوشی شیائومی با بهره گرفتن از مهارت ها و به روزترین ترفندهای تعمیراتی را ارائه می کنند. استفاده از وسایل و امکانات پیشرفته در این نمایندگی سبب شده تا فرایند تعمیرات انواع گوشی های شیائومی در این نمایندگی امکان پذیر شود. همچنین دسترسی این مجموعه به انواع وسایل و قطعات هم سبب شده تا عوض کردن قطعات آسیب دیده انواع گوشی های شیائومی در این نمایندگی امکان پذیر گردد.

در نمایندگی شیائومی از قطعه های اورجینال استفاده می شود و اصل بودن همه قطعات مورد استفاده برای مشتریان تضمین شده است. همه دستگاه ها بعد از اعمال فرآیند تعمیرات در این قسمت برای مشتریان تست شده و در صورت کارکرد درست تحویل داده می شود. نمایندگی شیائومی بر تمام مراحل تعمیرات و خدمات ارائه شده در واحد تعمیرات گوشی شیائومی نظارت می نماید.

خدمات واحد تعمیرات گوشی شیائومی

-          قابلیت رفع مشکلات نرم افزاری و هنگ کردن گوشی شیائومی

-          قابلیت برطرف کردن مشکل خاموشی ناگهانی گوشی شیائومی

-          قابلیت تعمیر همه گوشی های آبخورده شیائومی

-          قابلیت تعمیر هارد گوشی شیائومی

-          قابلیت برطرف کردن داغ کردن گوشی در نمایندگی گوشی شیائومی

-          قابلیت رفع مشکل تخلیه شارژ باطری گوشی شیائومی

-          قابلیت برطرف کردن مشکل دردسترس نبودن گوشی شیائومی

-          امکان رفع هنگ گوشی شیائومی

-          قابلیت عوض کردن تاچ گوشی در نمایندگی تعمیرات گوشی شیائومی

-          امکان تعمیرات تخصصی وای فای گوشی شیائومی

-          قابلیت تعمیر تمام گوشی های ضربه خورد شیائومی

-          امکان عوض کردن ال سی دی گوشی شیائومی

-          امکان رفع عیوب مشکلات شارژر گوشی شیائومی

-          امکان رفع مشکل ریست شدن گوشی شیائومی

-          رفع عیب یابی و تعمیر گوشی های شیائومی که قبلا تعمیر شده است.

-          قابلیت تعمیر پرش آنتن گوشی شیائومی

-          قابلیت رفع اشکالات بلوتوث گوشی شیائومی

-          امکان شوک وارد کردن به باطری گوشی در نمایندگی تعمیرات گوشی شیائومی

-          قابلیت رسوب زدایی گوشی با تینر فوری شیائومی

-          امکان برطرف کردن قطع و وصلی سیگنال آنتن گوشی شیائومی

-          قابلیت تست تغذیه قطعات گوشی شیائومی

-          امکان رفع مشکل افت سیگنال در نقاط کور گوشی شیائومی

در پایان مشتریان گرامی در خصوص مشکلات گوشی شیائومی می توانید با کارشناسان و تکنسین های نمایندگی تعمیرات شیائومی تماس حاصل نمایید.

تعمیر گوشی شیائومی


موافقین ۰ مخالفین ۰
علیرضا مم

نمایندگی تعمیرات نوکیا

نمایندگی تعمیرات نوکیا

نگاهی به تعمیرات گوشی چینی و راهکارهای مربوط به آن

مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری از گذشته تا حال گریبان گیر گوشی ها بوده و هست. گوشی نوکیا در موقعی که دچار مشکل می شوند به سختی تعمیر می شوند. در هنگام تعمیرات گوشی چینی لازم است دقت کنید که مشکلات نرم افزاری موبایل اندرویدی خصوصاً گوشی چینی بسیار پیچیده است و امکان دارد با نصب رام اشتباه و نحوه فعال کردن آن سبب آسیب به رساندن به سخت افزار موبایل شوید. در نتیجه بهتر است برای تعمیرات موبایل چینی حتل الامکان از نمایندگی های این نوع از گوشی ها استفاده کنید و اقدام به رفع مشکل گوشی نمایید.

مشکلات نرم افزاری گوشی های چینی

در نمایندگی تعمیرات موبایل چینی مشکلات نرم افزاری از روش باکس های مربوط انجام می شود و کارشناسان متخصص در حوزه ذکر شده اقدام به رفع خطای پیش آمده می کنند. مشکلات نرم افزاری این نوع از گوشی ها به خاطر آسیب توسط یک ویروس یا حجم بالای دیتای نصب شده روی گوشی اتفاق می افتد.

مشکلات سخت افزاری موبایل های چینی

تعمیرات موبایل چینی بجز موضوع نرم افزاری مشکلات سخت افزاری پیش می آید مثل مشکلاتی که در ال سی دی گوشی یا اسپیکر آن به وجود می آید. گوشی چینی به طور معمول از تاچ ضعیفی برخوردار است و کم کم دچار مشکل در این ناحیه می شود. به طوری که یک طرف از گوشی حساسیت لازم را برای فعالیت ندارد. از طرفی اسپیکرهای بکار رفته در گوشی های چینی قدرت کافی برای استفاده طولانی مدت را ندارد.

عواملی که باید در تعمیر گوشی های چینی رعایت شود

در تعمیرات گوشی نوکیا نیاز است دقت شود که مشکلات مربوط به تاچ و ال سی دی این مدل از گوشی نوکیا که یکی از شایع ترین مشکلات است قابل حل می باشد و باید در نمایندگی ها توسط متخصصین مربوطه انجام شود.

شارژر گوشی از دیگر مشکلاتی است که سبب بوجود آمدن اختلال در باتری گوشی های چینی می باشد. در صورتی که از شارژر مخصوص نوع گوشی خود که مناسب با نوع ولتاژ باتری گوشی شماست استفاده نکنید باتری به شدت دچار آسیب می گردد.

از دیگر موارد تعمیرات موبایل نوکیا باتری است که بیشتر به خاطر نبود شارژ صحیح و یا استفاده پیاپی از گوشی نوکیا دچار مشکل می شود و کارایی خود را از دست می دهد. برای این مشکل نیاز است از باتری اورجینال و اصلی خود گوشی استفاده کنید و هیچگاه از باتری های عمومی استفاده نکنید.

در تعمیرات موبایل چینی لازم است به چند نکته دقت شود.

-          جلوگیری از نصب رام اشتباه روی موبایل چینی پرهیز کنید.

-          از نمایندگی معتبر برای تعمیرات موبایل چینی استفاده کنید.

-          در موقع مراجعه به نمایندگی تعمیرات گوشی چینی از درستی مدارک حرفه ای نمایندگی مطلع شوید.

در پایان برای رفع مشکلات خود می توانید با کارشناسان و متخصصان نمایندگی تعمیرات گوشی چینی تماس حاصل نمایید.

نمایندگی نوکیا

تعمیر گوشی نوکیا

تعمیرات گوشی چینی

تعمیرات موبایل چینی


موافقین ۰ مخالفین ۰
علیرضا مم

نمایندگی لنوو

نمایندگی لنوو

نمایندگی تعمیر لپ تاپ لنوو

نمایندگی در جهت ارائه بهترین خدمات تعمیرات لپ تاپ لنوو تیمی مجرب از بین ماهرترین کارشناسان و تکنسین های مهندس این حوزه را به خود اختصاص داده و سعی دارد تا بهترین سطح کیفی خدمات را به شما هموطنان عزیز ارائه کند.

لنوو نامی است که در قیاس با دیگر برندهای موجود در بازار، اشخاص کمتری با آن آشنایی دارند، به عبارتی دیگر این نام در ایران مثل برندهای سامسونگ، سونی، ایسر و شناخته شده نیست و گاهی بعضی به اشتباه آن را جزو برندهای دست پایین به حساب می آورند.

در نمایندگی لپ تاپ لنوو به خاطر حضور پرسنل متخصص و تکنسین های با تجربه توانسته است طی سالهای گذشته با ارائه بهترین سطح کیفی خدمات، اطمینان و رضایت مشتریان خود را بیشتر جلب کند. سالهاست که نام محصولات لنوو با نمایندگی لنوو گره خورده و کاربران محصولات در صورت برخورد با هر نوع عیبی در دستگاه های خود به راحتی می توانند به نمایندگی تعمیرات لپ تاپ لنوو مراجعه نمایند.

خدمات تعمیرات لپ تاپ لنوو

تخصصی ترین سرویس های سخت افزاری و نرم افزاری مربوط با انواع لپ تاپ لنوو با حضور مشتریان در این نمایندگی امکان پذیر است. در این نمایندگی سرویس های مربوط با تعمیر لپ تاپ لنوو در سه بخش جدا عیب یابی، تعمیرات سخت افزاری و تعمیرات نرم افزاری صورت می گیرد. در قسمت عیب یابی، لپ تاپ های تحویل داده شده به این نمایندگی بررسی شده و نوع اشکال پیش آمده در آن شناسایی می شود.

بعد از تشخیص نوع اشکال پیش آمده در لپ تاپ لنوو، دستگاه برای دریافت تعمیرات، به یکی از دو بخش های تعمیرات سخت افزاری یا نرم افزاری ارجاع می گردد. و پس از پایان کار از نظر درستی عملکرد، توسط کارشناسان و تکنسین ها لپ تاپ لنوو تست شده و تحویل مشتری داده می شود. در بخش زیر به چهار نمونه از خدمات قابل دریافت در مرکز تعمیر لپ تاپ لنوو اشاره می شود.

-          قابلیت تعمیر کیبورد لپ تاپ لنوو

-          قابلیت تعمیر فن لپ تاپ لنوو

-          قابلیت تعمیر مشکل کارت شبکه لپ تاپ لنوو

-          قابلیت تعمیر فلت لپ تاپ لنوو

در پایان پیشنهاد ما به مشتریان و کاربران لپ تاپ لنوو این است که قبل از مراجعه به مرکز برای تعمیر لپ تاپ از استاندارد بودن آن اطمینان حاصل نمایند. چون استاندارد بودن این اطمینان را به کاربر می دهد که خدمات ارائه شده براساس اصول و ضوابط استاندارد شرکتی صورت می گیرد.

نمایندگی لنوو

تعمیر لپ تاپ لنوو

تعمیر تبلت لنوو


موافقین ۰ مخالفین ۰
علیرضا مم

نمایندگی تعمیر دل

نمایندگی تعمیر دل

نمایندگی تعمیر لپ تاپ و گوشی دل یکی از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در نمایندگی می باشد که توسط کارشناسان و تکنسین های دو حوزه سخت افزاری و نرم افزاری به کاربران این دستگاه ارائه می شود. تعمیر لپ تاپ و تعمیر گوشی دل ممکمن است در ابتدای کار به نظر ساده برسد و مراکز بسیاری هستند که با تخصص کم وارد این حوزه شده اند ولی در سخنی کوتاه با مشتریان و کاربران نمایندگی تعمیر دل می توان به اشتباهات تعمیرکاران مبتدی و اقدامات ناشی چنین مراکزی پی برده می شود.

نمایندگی رسمی تعمیر لپ تاپ دل با تجهیزات پیشرفته و مجهزترین کارگاه های تعمیر به طور دقیق تعمیرات را انجام می دهند. اهمیت به روز بودن و تجهیز واحد تعمیر برای مدیریت نمایندگی دل مهم است. از این جهت نمایندگی دل قادر به رفع مشکلاتی هست که دیگر نمایندگی های تعمیر لپ تاپ دل و تعمیر گوشی دل قادر به حل آن نیستند.

بجز کارگاه های مجهز نمایندگی تعمیر دل متشکل از کارشناسان و تکنسین های ماهر می باشند و به عنوان برترین ها انتخاب شده و از تجربه بلندمدت در حوزه تعمیر لپ تاپ و گوشی هستند. و از جهت میزان اطلاعات در خصوص لپ تاپ و گوشی در حوزه تعمیرات دارای تجربه و تبحر فراوانی هستند.

مراحل روند تعمیر در نمایندگی دل بدینگونه است که در اول مشتری برای مشاوره و عیب یابی دستگاه به واحد مربوط معرفی شده و کارشناسان به مشتری مشکل دستگاه را توضیح داده و تعمیر کار اطلاعات مورد نیاز را در ارتباط با دستگاه و عیب آن در اختیار مشتری قرار می دهد.

در مرحله دوم برآورد هزینه تعمیر دستگاه را به مشتری اعلام می نمایند.

در مرحله سوم تعمیر دستگاه دل

در مرحله چهارم و پایانی کار دستگاه تحویل مشتری داده می شود.

خدماتی که در نمایندگی تعمیر لپ تاپ دل و موبایل دل انجام می گیرد شامل:

-          تعمیر شارژر لپ تاپ دل

-          تعمیر مادربرد لپ تاپ دل

-          تعمیر تاچ گوشی دل

-          تعمیر و تعویض قاب گوشی دل

-          تعمیر فن لپ تاپ دل

-          تعمیر هارد لپ تاپ دل

-          تعمیر اسپیکر گوشی دل

-          تعمیر صفحه نمایش لپ تاپ دل

-          تعمیر صفحه نمایش گوشی دل

-          تعمیر باتری گوشی دل

-          تعمیر لپ تاپ دل هنگامیکه خروجی صدا ندارد

 

رفع مشکل وصل نشدن لپ تاپ دل به وای فای

تعمیر و تعویض ال سی دی لپ تاپ دل

تعمیر خرابی LED و LCD لپ تاپ دل

تعویض باتری لپ تاپ دل

تعمیر فن لپ تاپ دل

تعمیر مادربرد لپ تاپ دل

ارتقا کارت گرافیک لپ تاپ دل

تعمیر کیبورد لپ تاپ دل

بازیابی اطلاعات لپ تاپ دل

 

نمایندگی دل

نمایندگی dell

تعمیر لپ تاپ دل

تعمیر لپ تاپ dell

تعمیر گوشی دل


موافقین ۰ مخالفین ۰
علیرضا مم

سایر وبلاگ ها

http://chakavak.tinysite.ir/

http://alirezam216.monoblog.ir/

 http://alirezam216.arasblog.ir/

http://alirezam216.roomfa.com/

http://service.avablog.ir/

http://alirezam216.tibablog.ir/

https://alirezam216.dorsablog.com/

http://alirezam216.blogmehr.ir/

http://alirezam216.blog.ir/


موافقین ۰ مخالفین ۰
علیرضا مم

تعمیر موتورولا

نمایندگی تعمیر موتورولا

نمایندگی تعمیر موبایل موتورولا طبق استانداردهای جهانی موتورولا صورت می گیرد. تعمیرات موبایل موتورولا احتیاج به حضور تعمیرکاران و کارشناسان با تجربه دارد. نمایندگی موتورولا برای جذب تکنسین های توانا همه تلاش خود را انجام داده اند. مشتریانی که با افت عملکرد در گوشی خود روبرو می شوند با اطمینان خاطر از خدمات ریکاوری می توانند استفاده کنند. تعمیر موبایل موتورولا در قالب سرویس در نمایندگی انجام می شود. به خاطر جدا بودن کارگاه های بازیابی کاربران برای رفع اشکال دستگاه خود باید به قسمت مربوط مراجعه نمایند. کادر فنی نمایندگی موتورولا توانایی تعمیر دستگاه هایی را دارد که دیگر نمایندگی ها از انجام آن ناتوانند. نمایندگی تعمیر موبایل موتورولا به طوری به بازیابی دستگاه خراب کاربران می پردازند که دستگاه بعد از بازیابی مثل روز اول کار خواهد کرد.

تعمیر موبایل موتورولا و دیگر واحدهای تعمیرات موبایل

کارشناسان نمایندگی تعمیر موبایل موتورولا در بخش های دیگر تعمیر موبایل به بازیابی دیگر برندهای گوشی می پردازند و برای جلب رضایت مشتریان در جهت تحقق اهداف بهترین خدمات و فعالیت خود را طبق استفاده از بهترین و جدیدترین تجهیزات انجام می دهند. لازم به ذکر می باشد این تجهیزات ترمیم توسط کارشناسان با تجربه خریداری شده است. نمایندگی تمیر موبایل موتورولا با ورود ابزارآلات مدرن تلاش در خریداری و مجهز کردن کارگاه های فنی خود به تجهیزات درجه یک دارد.

خدمات نمایندگی تعمیر موبایل موتورولا

خدمات واحد تعمیر موبایل موتورولا به شرح زیر است:

-          قابلیت رفع ایراد عدم شناسایی سیم کارت موبایل موتورولا

-          قابلیت نصب فریمور اصلی روی گوشی موتورولا

-          قابلیت تعمیر عدم کارکردن پورت های موبایل موتورولا

-          قابلیت نصب نرم افزار، فارسی سازی و برداشتن پترن از روی گوشی موتورولا

-          قابلیت رفع اشکال عدم شناسایی کارت حافظه گوشی موتورولا

-          قابلیت فلش گوشی موتورولا

-          قابلیت تعمیر مربوط به سفید شدن صفحه موبایل موتورولا

-          قابلیت تعمیر قطع ناگهانی آنتن در نمایندگی تعمیر موبایل موتورولا

-          قابلیت بازیابی روت کردن و رام زدن گوشی موتورولا

-          قابلیت رفع ایراد عدم دریافت سیگنال موبایل موتورولا

-          قابلیت آپدیت اندروید و آی او اس در نمایندگی تعمیر موبایل موتورولا

-          قابلیت ترمیم اتصالات کوتاه در مدار گوشی موتورولا

-          قابلیت بازیابی عدم کارکردن کیبورد گوشی موتورولا

-          قابلیت ترمیم عدم کارکردن تاچ در نمایندگی تعمیر موبایل موتورولا

-          قابلیت نصب آنتی ویروس در نمایندگی تعمیر موبایل موتورولا

-          قابلیت تعمیر قطع شدن مدار گوشی موتورولا

-          قابلیت تعمیر عدم کارکردن بلندگوی موبایل موتورولا

تعمیر گوشی موتورلا

تعمیر موبایل موتورلا


موافقین ۰ مخالفین ۰
علیرضا مم