نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ

تعمیرگاه مجاز دیبا پشتیبان ایرانیان بعنوان نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ و مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی SAMSUNG در انواع مدل بصورت شبانه روزی در ۷ روز هفته در تهران آماده ارائه خدمات به همشهریان گرامی می باشد. ما در زمینه تعمیر تلویزیون سامسونگ آماده ارائه خدمات و پشتیبانی ۲۴ ساعته می باشیم و تلاش می کنیم که با کیفیت ترین خدمات را با بهترین قیمت به مشتریان خود ارائه کنیم. تعمیرگاه دیبا پشتیبان دارای بخش های مجزایی برای تعمیر دستگاه ها و تکنسین های مجربی است که بطور اختصاصی در زمینه تعمیرات تلویزیون LED و LCD سامسونگ در انواع مدل ها توسط دیبا پشتیان بعنوان نمایندگی مجاز تعمیرات سامسونگ آموزش دیده اند و این امر موجب ارائه خدمات بهتر و تخصصی تر به مشتریان عزیز گردیده است. تعمیر تلویزیون سامسونگ

مزایای استفاده از تعمیرگاه مجاز خدمات پس از فروش تلویزیون سامسونگ

این مرکز دارای سه شعبه واقعی در سطح تهران است که خدمت رسانی به مشتریان را  تسهیل و تسریع  می‌کند. از دیگر خدمات قابل توجه این تعمیرگاه مجاز SAMSUNG می توان به استفاده از قطعات یدکی اصلی تلویزیون های سامسونگ و ضمانت قطعات و همچنین ضمانت سرویس تعمیرات به مدت ۶ ماه پس از ارائه اشاره کرد. بعلاوه، این مرکز مجاز و معتبر به منظور افزایش هر چه بیشتر رضایتمندی مشتریان، در هنگام ارایه خدمات، همیشه تخفیف های ویژه ای را برای آنها در نظر می گیرد.

تعمیر تلویزیون LED و LCD سامسونگ در منزل و محل

تعمیرات تلویزیون شما در محل

دیگر نگران حمل و نقل تلویزیون سامسونگ خود برای تعمیر و احتمالا آسیب دیدن آن در مسیر تعمیرگاه یا نمایندگی نباشید. ما سرویس کار را به منزل و محل مورد نظر شما ارسال خواهیم کرد.

گارانتی سرویس و تعمیرات

اگر خرابی مجدد تلویزیون سامسونگ شما از همان مشکلی باشد که شما برای رفع آن با تعمیرگاه دیبا پشتیبان تماس گرفته باشید و کمتر از ۶ ماه از خدمات ما گذشته باشد طبق گارانتی دیبا پشتیبان تعمیر و رفع عیب دستگاه شما رایگان انجام می شود.

تعیین زمان خدمات توسط شما

پس از تماس تلفنی شما با تعمیرگاه و ثبت درخواست تعمیرات تلویزیون سامسونگ، تعمیرکار ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و بعد از هماهنگی طبق زمانی که شما اعلام می کنید جهت ارائه خدمات در محل حاضر می شود.

تعمیر در سریعترین زمان

مدت زمان تعمیر تلویزیون ال ای دی یا ال سی دی سامسونگ شما بستگی به نوع خرابی آن متغیر می باشد. اما ما با دارا بودن شعب در تمام نقاط تهران این ضمانت را می دهیم که عیب یابی و رفع عیب دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن انجام شود.

خرابی ها و مشکلات متداول در تعمیرات تلویزیون سامسونگ

در سالهای اخیر، تولیدکنندگان شرکت سامسونگ، به طور گسترده ای به ساخت تلویزیون های هوشمند با ساختارها و قابلیت‌های متفاوت روی آورده اند. این تلویزیون ها با توجه به قابلیت های گسترده ای که دارند از قطعات مختلف و حساسی تشکیل شده اند و ممکن است گاهی دچار اشکال شده و نیازمند سرویس و تعمیرات تخصصی شوند. در چنین شرایطی می بایست با نمایندگی تعمیرات سامسونگ یا مرکز خدمات پس از فروش تماس گرفته و درخواست راهنمایی نمایید.از جمله مشکلات احتمالی که ممکن است برای تلویزیون های ال ای دی SAMSUNG به وجود آید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

خاموش و روشن شدن تلویزیون به علت خرابی برد اصلی و همچنین خاموش و روشن شدن خودبخودی تلویزیون و ایجاد هاله سیاه روی تصویر به علت مشکل در بک لایت

نکات مهم در استفاده و نگهداری از تلویزیون LED و LCD سامسونگ

به منظور افزایش کارایی و بالا بردن عمر تلویزیون سامسونگ توصیه می شود نکات زیر را در هنگام استفاده از دستگاه رعایت کنید:

  • دستگاه را در مکانی قرار دهید که از نور مستقیم آفتاب دور باشد و حتی الامکان نور کمتری روی صفحه تلویزیون تابیده شود.

  • تلویزیون را در مکانی قرار دهید که از دستگاه های حرارتی، رادیاتورها و رطوبت دور باشد.

  • مراقب باشید که سوراخ های تهویه پشت تلویزیون پوشانده نشود تا تبادل حرارتی به راحتی انجام گیرد.

  • تلویزیون را با فاصله مناسبی از دیوار قرار دهید تا گردش آزادانه هوا به راحتی صورت گیرد.

  • دستگاه را با پارچه خیلی خیس و تمیز کننده های شیمیایی تمیز نکنید این کار ممکن است باعث آسیب رسیدن به پنل تلویزیون شود.

  • از وارد شدن هرگونه ضربه به تلویزیون مخصوصا تلویزیون های ال ای دی که ظرافت زیادی دارند خودداری کنید.

  • برای جلوگیری از آسیب های ناشی از نوسان های برق حتماً از یک محافظ و یا ترانس استفاده کنید.

هزینه های سرویس و تعمیر تلویزیون سامسونگ

در صورتی که led یا lcd و یا سایر مدل های تلویزیون سامسونگ شما با مشکلی روبرو شد، به منظور انجام تعمیرات، شما می‌توانند با یکی از شعب دیبا پشتیبان بعنوان نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ تماس بگیرید. در اولین تماس، ابتدا یکی از متخصصان ما در یک مشاوره تلفنی تلاش می کنند ایراد دستگاه را پیدا کنند. در این مرحله در صورتی که مشکل جزئی ای وجود داشته باشد شما قادر خواهید بود خود، آن را برطرف نمایید. در غیر این صورت، می توانید درخواست کنید که یکی از متخصصان ما برای رفع مشکل در منزل یا محل مورد نظر شما حضور یابند. در این حالت، تکنسین های ما ظرف مدت حداکثر۲ ساعت در محل حاضر شده و به ارائه سرویس و خدمات می پردازند.
گفتنی است که کلیه هزینه ها و قیمت قطعات بر اساس نرخ مصوب اتحادیه محاسبه شده و پس از کسر تخفیف‌های مورد نظر اخذ خواهد شد. شما می توانید لیستی از هزینه های مربوط به برخی از خدمات و تعمیرات تلویزیون سامسونگ را در جدول زیر مشاهده کنید. لازم به ذکر است که هزینه های ذیل مربوط به اجرت تعویض قطعات و انجام تعمیرات می باشد. به دلیل متغیر بودن قیمت قطعات، و لوازم یدکی بر اساس نوع و مدل تلویزیون ال ای دی یا ال سی دی، می توانید در هنگام تماس تلفنی با شرکت از هزینه‌ها و نرخ قطعات مطلع شوید.

نکته جدول قیمت ها در حال برروزرسانی می باشد و بزودی در سایت قرار خواهد گرفت

برخی از ویژگی های تلویزیون های SAMSUNG

 

سامسونگ شرکتی چند ملیتی و اساسا کره ای و یکی از معروفترین و پرفروش ترین شرکت های بزرگ در زمینه تولید محصولات الکترونیک و فناوری است که یکی از مهمترین و یزرگترین تخصص آنها تولید لوازم خانگی مدرن از جمله تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی و همچنین OLED و QLED می باشد. از ویژگی های تلویزیون های جدید سامسونگ می توان به عملکرد بسیار قوی، صفحه نمایش روشن با حداکثر وضوح تصویر، ارائه تصویری یکدست و کاملا یکپارچه، پشتیبانی عالی از رنگ ها، کنتراست بسیار بالا و رنگ های بسیار عمیق و ظاهری بسیار شیک و زیبا برای دکور منزل شما اشاره نمود.

تعمیرات موبایل سامسونگ

تعمیرات گوشی سامسونگ

نمایندگی تعمیرات سامسونگ