عمومی

عمومی

۱۰ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسر

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسر

نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسر برای رضایت خاطر مشتریان توانسته است همه خدمات تعمیر لپ تاپ را کوتاه ترین زمان همراه با کیفیتی بالا ارائه نماید. مشتریان گرامی برای دریافت همه خدمات مربوط با تعمیر لپ تاپ ایسر می توانید به این نمایندگی مراجعه نمایید.

خدمات نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسر در قسمت های مختلفی ارائه می گردد. همه خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسر از تضمین و گارانتی برخوردار است. همچنین در این نمایندگی تعمیرات توسط کارشناسان و تکنسین های مجرب صورت می گیرد.

در صورتی که لازم به تعویض قطعات باشد دراین نمایندگی انجام می شود. سعی و تلاش کارشناسان مجموعه برای تعمیر و ترمیم قطعات است ولی در صورتیکه تعمیرات امکان پذیر نباشد به ناچار تعویض قطعات صورت می گیرد. توجه کنید تنها در صورت مراجعه به یک نمایندگی می توانید از گارانتی استفاده کنید.

نکته های مهم در تعمیر لپ تاپ ایسر

از مهم ترین نکات در تعمیر لپ تاپ ایسر رفع عیب دقیق از دستگاه است. در صورتی که عیب یابی صحیح صورت نگیرد، تعمیرات بی نتیجه است. کارشناسان فنی این نمایندگی بعد از عیب یابی دقیق از دستگاه تعمیرات را شروع می کنند. لازم به ذکر است که سپردن دستگاه به نمایندگی های که غیر مجاز هستند عواقب خوبی برای دستگاه ندارد.

از جمله این عواقب شامل آسیب دیدگی بیشتر دستگاه می شود. همچنین قطعه ها در این نمایندگی با نمونه های اصلی جایگزین نمی شوند و برای عوض کردن قطعه از نمونه های تقلبی استفاده می شود که منجر به این می شود که دستگاه کارایی اولیه را نداشته باشد و به صورت مدام دچار خرابی گردد.

تعمیر در محل لپ تاپ ایسر

تعمیر در محل لپ تاپ ایسر بدینگونه است که کارشناسان به محل مورد نظر اعزام می شوند و بعد از عیب یابی دقیق دستگاه به تعمیر می پردازند. تعمیر در محل دارای مزایایی است که در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم.

از مهم ترین ویژگی های سرویس در محل وجود همه قطعه ها و ابزارآلات برای تعمیر است که کارشناسان همه آنها را در آرشیوی همراه خود دارند همچنین مزیت دیگر نظارت کاربر بر همه مراحل تعمیرات است.

نمایندگی ایسر

تعمیرات لپ تاپ ایسر

 

 

 

 

 


موافقین ۰ مخالفین ۰
علیرضا مم

نمایندگی ایسوس

نمایندگی ایسوس

نمایندگی ایسوس یکی از ارائه دهنده های کلی خدمات تعمیر محصولات ایسوس از جمله تعمیر لپ تاپ، تعمیر مانیتور ایسوس، تعمیر گوشی ایسوس و ... می باشد. کاربران گرامی محصولات ایسوس می توانند با مراجعه کردن به نمایندگی ایسوس، از تخصصی ترین خدمات در رابطه با دستگاه خویش بهره مند گردد. همه خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات ایسوس توسط کارشناسان و تکنسین های ماهر و با تجربه در حوزه تعمیر با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات صورت می گیرد.

نمایندگی ایسوس مجهز به پیشرفته ترین امکانات بوده و از بهترین تعمیرکاران و مختصصان در خصوص تعمیرات بهره می برد. مهندسان حاضر در نمایندگی تعمیرات ایسوس به همه قطعه های سخت افزاری و نرم افزاری محصولات مسلط بوده و با بهترین ترفندها دستگاه های ایسوس را تعمیر می کنند.

مشتریان گرامی می توانند قبل از مراجعه به نمایندگی تعمیرات ایسوس سوالات و مشکلات احتمالی خود را به صورت تلفنی و یا از طریق راه های ارتباطی در وب سایت با کارشناسان در میان بگذارند و راهنمایی و اطلاعات لازم را دریافت نمایند.

برخی از خدمات ارائه شده در نمایندگی ایسوس عبارتند از:

-          تعمیر لپ تاپ ایسوس

-          تعمیر تبلت ایسوس

-          تعمیر گوشی ایسوس

-          تعمیر پروژکتور ایسوس

-          ارتقا لپ تاپ ایسوس

-          بررسی تخصصی، عیب یابی و تعمیر مادربرد ایسوس

-          تست کامل قطعات الکترونیکی و در صورت لزوم عوض کردن هر یک از آنها

-          امکان تعویض قطعات آسیب دیده با نمونه اورجینال و با کیفیت در نمایندگی تعمیر ایسوس

-          امکان ارائه لوازم جانبی محصولات ایسوس

در نمایندگی تعمیر ایسوس به خاطر ساختار هوشمند و ویژه تجهیزات نیاز به حضور متخصصانی است که شناخت و آشنایی کاملی با ساختار تمام قطعه های موجود در دستگاه داشته باشند. نتیجه می گیریم که کارشناسان و مهندسان مسئول نگهداری و تعمیرات از جایگاه پررنگ تری نسبت به دیگر پارامترهای نمایندگی برخوردار هستند.

در نمایندگی ایسوس خدمات تعمیر به صورت سرویس در محل و برگزار کردن دوره های آموزشی تعمیرات بعضی از خدمات و سرویس های ارائه شده در نمایندگی ایسوس با استفاده از با تجربه ترین مهندسان و کارشناسان هر حوزه صورت می گیرد. همچنین گارانتی و ضمانت تعمیر در نمایندگی ایسوس با کیفیت بالای منجر به این شده است تا نمایندگی تعمیر ایسوس تبدیل به انتخاب اول تمامی مشتریان و کاربران گردد که دستگاه آنان دچار عیب شده و نیاز به تعمیر دارد.

در پایان هر گونه سوالی که داشته باشید می توانید با کارشناسنان و تکنسین های نمایندگی ایسوس مطرح نمایید.

نمایندگی ایسوس

نمایندگی تعمیرات ایسوس

تعمیر لپ تاپ ایسوس

تعمیر تبلت ایسوس

تعمیر مانیتور ایسوس

تعمیر گوشی ایسوس

 

 


موافقین ۰ مخالفین ۰
علیرضا مم

نمایندگی تعمیرات اچ تی سی

نمایندگی تعمیرات اچ تی سی

نمایندگی تعمیرات htc با کادر فنی و متخصص، همه خدمات مورد نیاز مشتریان و کاربران htc در دو بخش تعمیرات موبایل اچ تی سی و تبلت اچ تی سی صورت می گیرد. سرعت، دقت و کیفیت در ارائه خدمات، شعار اصلی نمایندگی تعمیرات اچ تی سی است. تمرکز اصلی نمایندگی تعمیرات htc  انجام خدمات مربوط با موبایل اچ تی سی و تبلت و گوشی اچ تی سی است.

نمایندگی htc در قسمت تعمیرات اچ تی سی در ایران انجام دهنده همه خدمات تخصصی مربوط با تعمیرات htc می باشد همچنین خدماتی که در نمایندگی تعمیرات اچ تی سی انجام می شود همراه با گارانتی و ضمانت بوده و مدت گارانتی با توجه به مورد تعمیراتی تفاوت دارد. همه خدمات در نمایندگی تعمیرات اچ تی سی توسط واحد ارتباط با مشتریان به دقت کنترل و بررسی می گردد.

در صورت بروز هر نوع مشکل در مراحل تعمیرات به مدیریت گزارش شده و مشکل مورد نظر سریعاً برطرف خواهد گردید.

نمایندگی تعمیرات موبایل اچ تی سی در حوزه تعمیر و مرمیم توسط کارشناسان و تکنسین های مجرب و ماهر سخت افزاری و نرم افزاری راه اندازه شده است و کلیه امکانات و تسهیلات فراوانی برای کاربران خود در نظر گرفته است. بنابراین در نمایندگی گوشی اچ تی سی می توانید به کمک تسهیلات کاربردی و مفید بهترین و مفیدترین سرویس ها را در زمینه تعمیرات دریافت نمایید.

در بخش تعمیرات گوشی اچ تی سی بخش های تعمیراتی به طور مستقل و مجزا فعالیت می نمایند و همه مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری انواع محصولات اچ تی سی را مورد ارزیابی و بررسی قرار می دهند و تمام سرویس ها و خدمات انجام شده همراه با ضمانت نامه های رسمی و کتبی است. و تمامی تعمیرات انجام شده به خاطر بالا بردن سطح کیفیت خدمات و پیاده سازی استانداردهای جهانی می باشد بعد از تمام شدن کار باید توسط کارشناسان فنی به تایید برسد. مهندسان فنی نمایندگی htc بعد از انجام تست های اولیه و اطمینان از عملکرد درست دستگاه آن را برای تحویل به مشتری آماده و بسته بندی می نمایند.

خدمات نمایندگی htc بسیار متتنوع و کاربردی است و تمام نیاز های نرم افزاری و سخت افزاری انواع محصولات اچ تی سی را برطرف می سازد. این واحد تعمیراتی به کمک تعمیرکاران و تکنسین های مجرب و ماهر اداره می شود. مجهز به ابزار و تجهیزات مدرن و پیشرفته است که برای عیب یابی، تعمیر و ترمیم مورد استفاده قرار می گیرد. کمپانی اچ تی سی یک شرکت تایوانی است که در زمینه ساخت تلفن‌های همراه هوشمند فعالیت می‌کند.

خدماتی که در نمایندگی تعمیرات اچ تی سی صورت می گیرند شامل:

-          تعمیرات موبایل اچ تی سی

-          تعمیرات تبلت اچ تی سی

-          تعمیرات گوشی اچ تی سی

-          رفع تمام عیب های مربوط به مدار تغذیه در نمایندگی تعمیرات موبایل اچ تی سی

-          رفع تمام عیب های مربوط به آنتن دهی و عدم سرویس در نمایندگی تعمیرات گوشی اچ تی سی

مزایای نمایندگی تعمیرات htc

-          امکان مشاوره حضوری به مشتری در خصوص دلایل مشکل موبایل اچ تی سی و روش رفع ایراد

-          امکان تعمیرات فوق تخصصی گوشی اچ تی سی در کوتاه ترین زمان ممکن

-          استفاده از قطعه های فابریک و اورجینال و همچنین گزارش کار در حین تعمیرات موبایل اچ تی سی به صاحب دستگاه

-          گزارش گیری و رضایتمندی مشتریان پس از اتمام تعمیرات که شرط مشتری مداری است در نمایندگی تعمیرات اچ تی سی دوره ای صورت می گیرد طی سالهای اخیر موفق به کسب رتبه بالای 95 درصد از سطح رضایت مشتریان شده است.

در پایان هر گونه سوالی که در خصوص تعمیرات موبایل اچ تی سی داشته باشید می توانید با کارشناسان نمایندگی htc در میان بگذارید.

نمایندگی htc

تعمیرات موبایل اچ تی سی

تعمیرات گوشی اچ تی سی

 

 


موافقین ۰ مخالفین ۰
علیرضا مم

نمایندگی تعمیرات اچ پی

نمایندگی تعمیرات اچ پی

نمایندگی تعمیر hp جهت دستیابی به مفهوم واقعیِ خدماتِ متمایز، دارای دو بخش توانمند و قدرتمند است که به وجود آن‌ها بالیده و افتخارات خویش در این عرصه را مدیون حضور آن‌ها می‌داند. بخش اول، متشکل از کارشناسان بخش فروش هستند که با صبر و شکیبایی پاسخگوی تمامی پرسش‌های کاربران و ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با این حوزه هستند.

نمایندگی تعمیر اچ پی برای دستیابی به معنای واقعی خدمات متمایز به عنوان دو بازوی قدرتمند و توانا است که به وجود آن ها بالیده و جزو افتخارات خود در این عرصه را مدیون حضور آن ها می داند.

بخش اول که تشکیل شده از کارشناسان بخش فروش و بخش دیگر کارشناسان تعمیر هستند که به جهت برخورداری از دانش و مهارت های فنی مورد نیاز قادر به رفع و تعمیر غالب عیب ها و ایرادات بوجود آمده در تولیدات hp می باشند. کارشناسان و تکنسین های تعمیر در نمایندگی اچ پی به خاطر در اختیار داشتن تجهیزات سازگار و مناسب با هر یک از محصولات hp امکان این را دارند تا در کوتاهترین زمان و با بهترین و بالاترین کیفیت به تعمیر و ترمیم محصولات hp بپردازند.

در نمایندگی تعمیر hp تعمیرات محدود به دستگاه خاصی نیست و همه محصولات از جمله تعمیر لپ تاپ hp، تعمیر فتوکپی hp، تعمیر گوشی hp، تعمیر پرینتر hp، صورت می گیرد.

نمایندگی تعمیر hp تشکیل شده از قسمت های متعددی می باشد که در هر یک از آنها سرویس های تخصصی مربوط با هر محصول به مراجعان را ارائه می شود.

به خاطر حضور پرسنل فنی متخصص و مهندسان و کارشناسان با تجربه نمایندگی تعمیر لپ تاپ اچ پی توانسته اند در طی سالهای اخیر با ارائه بهترین سطح کیفی خدمات اطمینان و رضایت مشتریان را جلب کنند. سالهاست که نام برند محصولات hp با نمایندگی hp گره خورده و کاربران محصولات این نمایندگی در صورت بروز هر نوع نقص در دستگاه خود اولین انتخاب برای تعمیر نمایندگی تعمیر hp بوده است.

از این رو نمایندگی توانسته طی مدت زمان کوتاهی به جهت صبر و حوصله کارشناسان نمایندگی در حین کار و راهنمایی های مورد نیاز به مشتریان گرامی توانسته در صدر نمایندگی با دیگر همکاران خود قرار گیرد.

در صورت هر گونه سوال در خصوص مشکلات محصولات شارپ می توانید با کارشناسان و تکنسین های نمایندگی تعمیر شارپ تماس حاصل نمایید.

نمایندگی hp

نمایندگی اچ پی

تعمیرات لپ تاپ hp

تعمیرات پرینتر hp

تعمیر پرینتر hp

تعمیرلپ تاپ اچ پی

تعمیر فتوکپی

تعمیر گوشی hp


موافقین ۰ مخالفین ۰
علیرضا مم

نمایندگی تعمیر موبایل هواوی

نمایندگی تعمیر موبایل هواوی

تعمیر دستگاه هواوی به دلیل برند از تنوع مدل و تنوع ساخت متنوعی برخوردار بوده و به جهت اینکه از حساس ترین تعمیرات به حساب می آید که حتما باید توسط کارشناسان انجام شود. تمام اقدامات تعمیر در نمایندگی طبق استانداردهای اصولی و علمی صورت می گیرد. نمایندگی تعمیر هواوی تعمیرات خود را در دو بخش جدا شده و تخصصی به مشتریان ارائه می کند. انجام تعمیرات تخصصی برند هواوی نیاز به تخصص و شناخت کامل با قطعات و فنون روز این محصول دارد که در این نمایندگی تمام موارد اجرا شده و دستگاه به طور کاملاً تخصصی و ماهرانه تعمیر می شود.

از همین رو نمایندگی تعمیر هواوی از بهترین و حرفه ای ترین کارشناسان و تکنسین های حوزه الکترونیک و تعمیرات تشکیل شده تا شما مشتریان عزیز برای تعمیر دستگاه خود بتوانید با خیال راحت دستگاه گوشی تلفن را به ما بسپارید تا به بهترین صورت تعمیر گردد.

گوشی هایی که در نمایندگی موبایل هواوی عرضه می گردند از بهترین نرم افزار و سخت افزار تولید شده است. از این رو شرکت هواوی با پیشرفته ترین خط تولید و انواع نمایندگی گوشی هواوی تواسته فعالیت مناسبی داشته باشد و به یکی از برندهای مهم در حوزه گوشی هوشمند تبدیل شود. نمایندگی تعمیر هواوی با عرضه قطعه های اورجینال و دریافت هزینه های مناسب نسبت به دیگر تعمیرکنندگان گوشی و تبلت می تواند انتخاب مناسب برای خدمات به مشتریان ارائه دهد بطوریکه در نمایندگی تعمیر هواوی گوشی مشتری در یک بازه زمانی کوتاه و با قطعاتی اورجینال ضمانت شده تعویض می شود.

خدمات نمایندگی تعمیر موبایل هواوی

-          قابلیت رفع کردن ایراد مشکلات سیم کارت

-          قابلیت تعمیر موبایل هواوی در صورت کار نکردن USB

-          قابلیت رفع ایراد مشکل ویبره موبایل هواوی

-          امکان تعمیر دوربین هواوی در تعمیرگاه هواوی

-          قابلیت رسوب زدایی موبایل هواوی با تینر فوری

-          قابلیت تعمیر و تعویض باتری گوشی هواوی

-          قابلیت تعمیر موبایل هواوی در صورت کار نکردن تاچ

-          قابلیت تعمیر عیب میکروفن موبایل هواوی

-          قابلیت برطرف کردن مشکل هنگ و ریست در گوشی هواوی

-          قابلیت تعمیر عدم کارکرد ال سی دی موبایل هواوی

-          قابلیت عوض کردن هارد گوشی هواوی

-          قابلیت تعمیر بلندگو و صفحه لمسی موبایل هواوی

-          قابلیت برطرف کردن مشکلات آنتن دهی و شناسایی نشدن شبکه موبایل هواوی

-          قابلیت عوض کردن گوریلاگلس گوشی هواوی

-          قابلیت تعمیر کارنکردن بلوتوث موبایل هواوی

-          قابلیت تعمیر صدای نویز و نمایش No Service گوشی هواوی

-          قابلیت تعمیر همه قطعه های موبایل هواوی

-          قابلیت تعمیر کلیدهای هوم، اسلیپ، ولوم، ویبره گوشی هواوی

-          قابلیت عدم ثبت صدا هنگام فیلمبرداری موبایل هواوی

مزایای نمایندگی تعمیر هواوی

در نمایندگی تعمیر هواوی تمام قطعات و وسایل مورد نیاز آن توسط شرکت فراهم می شود و دیگر نگران اینکه قطعه تعویضی گوشی یا تبلت شما اورجینال نباشد نگران نیستید چون بهترین راهی که بتوانید با شرکت تولیدکننده در ارتباط باشید و از خدمات مفید آن استفاده کنید نمایندگی هواوی است.

فرآیند تعمیر در نمایندگی هواوی

به منظور تعمیر گوشی ، در ابتدا گوشی شما توسط واحد پذیرش نمایندگی هواوی تحویل گرفته شده و به قسمت تست و بررسی انتقال می یابد در آنجا متخصصین تعمیر کار تست های موردنیاز را بر روی موبایل شما انجام داده و عیب یابی می کنند. بعد از عیب یابی دستگاه در نمایندگی هواوی هزینه ی جاری به منظور تعمیر دستگاه تان ارزیابی می شود و مدت زمانی که برای تعمیر و تحویل کالا لازم است به شما اعلام می شود تا در صورت تاییدیه از طرف شما امور پشتیبانی نمایندگی هوآوی کارهای لازم برای تعمیر دستگاهتان را آغاز کرده و اقدامات موردنیاز برای سرویس دستگاه را انجام می دهد تا در اولین زمان ممکن کالای تعمیر شده را تحویل دهند.

 در بیشتر موارد گوشی ها و یا تبلت هایی که مشتریان به نمایندگی موبایل هواوی می آورند در همان روز مراجعه تعمیر شده و به آنها تحویل داده می شود به جز زمانی که مشکل اساسی تر داشته باشند و یا که برای تعمیر کردنشان نیاز به زمان بیشتری باشد.

در بیشتر مواقع گوشی ها و یا تبلت هایی که مشتریان به نمایندگی تعمیر هواوی می آورند در همان روز مراجعه تعمیر شده و به آنها تحویل داده می شود بغیر از زمانی که مشکل اساسی تر  داشته باشند و یا اینکه زمان تعمیر کردنشان بیشتر باشد.

http://serviceir.com/huawei/

نمایندگی هواوی

تعمیر گوشی هواوی

تعمیر موبایل هواوی


موافقین ۰ مخالفین ۰
علیرضا مم

نمایندگی تعمیرات اپل

نمایندگی تعمیرات اپل

نمایندگی اپل همه سعی و تلاش خود را به کار بسته تا بتواند ارائه دهنده بهترین و بالاترین سطح کیفی خدمات در بخش تعمیر به مشتریان باشد.

نمایندگی آیفون  ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس اعم از نرم افزاری و سخت افزاری مربوط با محصولات اپل و آیفون به مشتریان است. کاربران و مشتریان محصولات اپل و آیفون در صورت برخورد با هر گونه اشکال در دستگاه خود می توانند به نمایندگی مجاز آیفون مراجعه کرده و از تخصصی ترین سرویس های نرم افزاری و سخت افزاری بهره مند گردند.

آیفون از جمله تعمیراتی است که به صورت تخصصی در نمایندگی صورت می گیرد. نمایندگی اپل در راستای برآورد نیازهای کاربران و مشتریان راه اندازی شده است و مهندسان و کارشناسان ماهر را در تعمیرات آیفون انتخاب کرده است. بطوریکه امروزه شاهد گسترش استفاده از محصولات اپل به خصوص آیفون ها هستیم. از این جهت نیاز به تعمیر آیفون بیش از پیش احساس می گردد.

نمایندگی تعمیر لپ تاپ اپل به خاطر ساختار ویژه ای که دارد نیازمند حضور متخصصین و کارشناسانی است که علاوه بر داشتن مهارت، دوره های تخصصی تعمیرات لپ تاپ اپل را هم داشته باشند و با تعمیرات این محصول آشنایی کاملی داشته باشند. نمایندگی تعمیر لپ تاپ اپل این اطمینان را به مشتریان و کاربران گرامی می دهد که تعمیر در نمایندگی اپل طبق استانداردهای جهانی تعریف شده و همراه با ضمانت و گارانتی صورت می گیرد.

در نمایندگی اپل خدماتی که در واحد تعمیر لپ تاپ ارائه می گردد در بردارنده شرایط و ویژگی های منحصری است که آن را از دیگر رقبای خود متمایز ساخته است.

مزایای نمایندگی تعمیر گوشی، لپ تاپ  وموبایل اپل

برخی از ویژگی هایی که در نمایندگی تعمیر اپل صورت می گیرد عبارتند از:

-          امکان بهره مندی از به روزترین ابزارآلات تعمیر و ترمیم در نمایندگی اپل

-          استفاده از تکنسین ها و کارشناسان باسابقه و دارنده مدارک بین المللی در نمایندگی اپل

-          قابلیت انجام تعمیرات طبق استانداردهای جهانی در نمایندگی اپل

-          رعایت اصول مشتری مداری و تعهد نسبت به مشتری در نمایندگی اپل

-          کسب اجازه قبل از انجام تعویض قطعه آسیب دیده و از کار افتاده در نمایندگی اپل

-          استفاده از قطعات اورجینال برای عوض کردن قطعه های آسیب دیده و از کارافتاده در نمایندگی اپل

خدماتی انجام شده در نمایندگی اپل به شرح زیر است:

-          قابلیت تعمیر و تعویض ال سی دی موبایل آیفون

-          قابلیت تعمیر اسپیکر و میکروفون گوشی آیفون

-          قابلیت عوض کردن باتری موبایل اپل

-          قابلیت بازیابی اطلاعات هارد گوشی اپل

-          قابلیت تعمیر کیبورد موبایل آیفون

-          رفع ارورهای مربوط به گوشی آیفون

-          قابلیت تعمیرات آبخوردگی و آسیب ناشی از ضربه و سقوط موبایل اپل

-          قابلیت عوض کردن LCD شکسته گوشی اپل

-          قابلیت بازیابی اطلاعات از دست رفته موبایل آیفون

-          قابلیت برطرف کردن مشکل خاموش شدن ناگهانی موبایل اپل

-          قابلیت تعمیر Wi-Fi و مشکلات شبکه آیفون

-          قابلیت تعویض باتری اپل

کارشناسان و تکنسین های نمایندگی اپل آماده پاسخگویی به سوالات کاربران و مشتریان می باشند.

 

نمایندگی اپل

نمایندگی آیفون

تعمیر گوشی اپل

تعمیر گوشی آیفون 

 

تعمیر موبایل اپل 

 

تعمیر موبایل آیفون

 

تعمیر لپ تاپ اپل


موافقین ۰ مخالفین ۰
علیرضا مم

نمایندگی تعمیرات ال جی

نمایندگی تعمیرات ال جی

نمایندگی تعمیرات ال جی خدمات تخصصی در خصوص تعمیرات ال جی از جمله تعمیرات موبایل و تبلت ال جی را به عهده دارد. کارشناسان و تکنسین های نمایندگی تعمیرات ال جی به خاطر اینکه سالها سابقه در اختیار داشتن وسایل و ابزارآلات تعمیر و ترمیم قادر به برطرف کردن همه اشکالات هستند که امکان دارد در موبایل ها و تبلت های ال جی ایجاد شوند.  

همچنین خدمت رسانی به مشتریان و پیگیری مشکلات آن ها در نمایندگی تعمیرات ال جی، به شدت مورد تأیید و کنترل مدیریت است.

نمایندگی تعمیرات ال جی با بهترین متخصصین کشور، سعی در این دارد تا همه خدمات مورد نیاز مشتریان و کاربران را در دو بخش موبایل و تبلت برطرف نمایند.

شرکت ال جی بعنوان بهترین و شناخته ترین شرکت است و این برند را خانواده ها بعنوان برندی معتبر می شناسند.

در نمایندگی ال جی تعمیرات، عیب یابی و رفع مشکلات گوشی و تبلت ال جی طبق اصول زیر نظر کارشناسان و تکنسین های مجرب صورت می گیرد. با این کار از آسیب و صدمه دیدن قسمت های دیگر جلوگیری می شود .

چرا نمایندگی تعمیرات ال جی

نمایندگی ال جی دارای سابقه ای بلند مدت در خدمات تعمیر محصولات ال جی دارد بطوریکه دارای قسمت های مجزا تعمیرات است که در هر قسمت خدمات تخصصی زیادی به مشتریان ارائه می گردد. نمایندگی تعمیرات ال جی مشتری مداری را سرلوحه کار خود قرار داده و خدمات با کیفیت بسیار بالا توانسته رضایت مشتریان را جلب نماید و با ارائه گارانتی این اطمینان را می دهد که تمام خدمات در این نمایندگی طبق اصول استاندارد بین اللملی و با کیفیت است.

نمایندگی الجی

نمایندگی تعمیرات الجی

تعمیر تلویزیون الجی

تعمیر موبایل الجی

نمایندگی lg

نمایندگی تعمیرات موبایل

تعمیر گوشی الجی

تعمیر لپ تاپ

تعمیرات مانیتور


موافقین ۰ مخالفین ۰
علیرضا مم

نمایندگی تعمیرات سونی

نمایندگی تعمیرات سونی
نمایندگی سونی امکانات و تجهیزات پیشرفته ای را در خصوص تعمیر و فروش در اختیار کادر فنی خود گذاشته تا به بهترین صورت و با کیفیت بالا به کاربران ارائه داده و رضایت مشتریان و کاربران را فراهم نمایند.
علاوه بر این برای راحتی کاربران خدمات مربوط به تعمیر بعضی از محصولات سونی مثل تعمیر تلویزیون به طور تعمیر در محل به کاربران ارائه می شود. برای آشنایی بیشتر با ساختار و خدمات ارائه شده مطالعه مطالب و مقالات در این وب سایت را به کاربران پیشنهاد می کنیم.
نمایندگی تعمیرات سونی
در نمایندگی تعمیرات سونی انواع دستگاه های سونی در تعمیرگاه مجاز سونی صورت می گیرد و بهترین امکانات در واحد تعمیرات سونی بوجود آمده تا تعمیر انواع محصولات سونی را به بالاترین سطح کیفیت رهنمون سازد. کارشناسان و تکنسین های مجموعه سونی به خاطر آگاهی از به روزترین اطلاعات و ترفندها می توانند همه کاستی ها و نواقص به وجود آمده در محصولات را در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف کنند. همچنین تعویض قطعه های محصولات سونی در صورت آسیب دیدگی، توسط مهندسان و تکنسین های واحد تعمیرات سونی صورت می گیرد و اصالت همه قطعات جایگزین شده برای مشتریان تضمین می گردد. در نظر داشته باشید فقط با استفاده از قطعات اورجینال کیفیت و کارایی اویه را به دستگاه ها می توان بازگرداند.
خدمات نمایندگی سونی
خدماتی که در نمایندگی سونی صورت می گیرد منحصر به دستگاه خاص نیست و تمام تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری مربوط به تمام دستگاه های سونی از جمله:

نمایندگی سونی

تعمیرات سونی 

نمایندگی تعمیرات سونی 


تعمیر دوربین سونی

تعمیر دوربین

تعمیرات تلویزیون 

تعمیرات تلویزیون سونی

تعمیر دوربین فیلمبرداری

تعمیرات لپ تاپ

تعمیر ویدئو پروژکتور

تعمیر ضبط سونی


تعمیر دسته پلی استیشن

تعمیرات ps4

تعمیرات پلی استیشن

تعمیرات موبایل 

تعمیرات گوشی 

 تعمیرات موبایل سونی 

تعمیرات گوشی سونی 

تعمیر تلویزیون آبخورده

تعمیر مانیتور
تعمیرات تبلت 


موافقین ۰ مخالفین ۰
علیرضا مم

نمایندگی تعمیرات سامسونگ

نمایندگی تعمیرات سامسونگ

طی تحربیات بدست آمده در نمایندگی تعمیرات سامسونگ به خاطر قیمت و کیفیت مناسب استقبال زیادی از طرف کاربران داخلی به عمل آمده است. بنابراین چیزی که کاربران باید به آن توجه کنند عدم مراجعه به مرکزهای غیر مجاز برای تعمیر لپ تاپ سامسونگ است این کار به خاطر ساختار فیزیکی و نرم افزاری پیچیده محصول و مدل های مختلف در بازار بعنوان یک کار تخصصی است و احتیاج به حضور کارشناسان و تکنسین در این حوزه است.

خدمات نمایندگی تعمیرات سامسونگ

نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ از بهترین شرکت های ارائه دهنده خدمات تخصصی تلویزیون می باشد که طی سالهای گذشته به خاطر ارائه بهترین خدمات در این خصوص، مورد استقبال کاربران و هموطنان قرارگرفته و انتخاب اول تمام آنها بوده است.

اشخاصی که این دستگاه را دارند با مراجعه به مرکز تعمیرات سامسونگ همراه با استفاده از تخصصی ترین خدمات مربوط با این محصول از مشاوره ها و راهنمایی ارائه شده توسط کارشناسان این مرکز برخوردار گردند.

تعمیرات پرینتر سامسونگ توسط کارشناسانی صورت می گیرد که به خاطر حضور در دوره های تخصصی و کارشناسانی مهارت تعمیر دستگاه را طبق متدهای روز دنیا کسب کرده اند و همچنین ضمانت و گارانتی همه خدمات در مورد پرینتر سامسونگ و حضور و همکاری متخصصین و کارشناسان در نمایندگی سامسونگ صورت می گیرد.

نمایندگی تعمیرات سامسونگ برای جلوگیری از مشکلات به عمل آمده خدمات تعمیرات موبایل سامسونگ را همراه با گارانتی و قیمت مناسب ارائه می دهند. بنابراین مشتریان می توانند بدون آنکه نیازی به خارج شدن از منزل یا محل کار درخواست خود را در خصوص تعمیر موبایل ثبت کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن موبایل خود را با گارانتی تحویل بگیرند.

تعمیر تبلت سامسونگ همه خدمات ترمیم و تعمیر را شامل می شود و با رعایت همه پارامترهای لازم انجام می شود و قسمت جدایی را به خود اختصاص دارد. مهندسان و کارشناسان فعال در مرکز تعیر تبلت سامسونگ با داشتن سال ها تجربه در خصوص تعمیر و استفاده از به روزترین وسایل تعمیر کیفیت خدمات ارائه شده را گسترش می دهند و باعث کسب رضایت مشتریان می شوند.

نمایندگی تعمیرات تبلت سامسونگ خدمات زیر را ارائه می دهند:

·         رفع مشکلات کم نور شدن تبلت سامسونگ

  • رفع مشکل کند شدن تاچ یا عمل نکردن آن در تبلت سامسونگ

  • رفع کردن مشکلات مدارات کیبرد و اسپیکر و بازر و میکروفن و … در تبلت سامسونگ

  • امکان رفع مشکلات شارژ نشدن و تخلیه شارژ و شارژ کاذب تبلت سامسونگ

  • قابلیت مشکلات تبلت هایی که روشن می شوند و تصویر ندارند

  • قابلیت مشکلات تبلت های سامسونگ که شارژ نمی شوند

  • رفع مشکلات تبلت های سامسونگ که شارژ خالی می کنند

  • رفع کردن مشکلات تبلت های سامسونگ که وای فای آن ها از کار افتاده است

  • قابلیت مشکلات تبلت های سامسونگ که بلوتوث آنها کار نمی کند

  • قابلیت تخصصی تاچ و ال سی دی تبلت سامسونگ

  • امکان تعویض باطری و انتخاب باطری های مناسب تبلت سامسونگ

  • قابلیت رفع عدم کارکرد دوربین تبلت سامسونگ

  • امکان رفع  عدم کارکرد مموری کارت تبلت سامسونگ

  • امکان رفع عدم کارکرد ویبره تبلت سامسونگ

  • امکان رفع عدم کارکرد تاچ تبلت سامسونگ

  • قابلیت حل مشکلات ال سی دی تبلت سامسونگ

  • قابلیت رفع عدم کارکرد بلوتوث تبلت سامسونگ

  • امکان رفع کردن عدم کارکرد USB تبلت سامسونگ

  • قابلیت رفع عدم کارکرد و شناسایی سیم کارت تبلت سامسونگ

  • قابلیت رفع مشکلات آنتن دهی و شناسایی نشدن شبکه تبلت سامسونگ

  • قابلیت رفع مشکلات مدارRX  تبلت سامسونگ

  • قابلیت رفع مشکلات مدارTX  تبلت سامسونگ

تعمیر لپ تاپ سامسونگ

تعمیر پرینتر سامسونگ

نمایندگی سامسونگ

تعمیر تلویزیون سامسونگ

لپ تاپ سامسونگ

نمایندگی تعمیرات سامسونگ

تعمیرات موبایل

تعمیرات تبلت

تعمیرات سامسونگ

تعمیرات تلویزیون

تعمیرات موبایل سامسونگ

تعمیرات گوشی سامسونگ

تعمیرات گوشی

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰
علیرضا مم

خدمات کامپیوتری

خدمات کامپیوتری

امروزه با پیشرفته شدن دنیای تکنولوژی  خدمات کامپیوتر از اهمیت بالایی برخوردار گردیده و برای همه روشن شده است چون اغلب کارهای اداری با کامپیوتر و لب تاپ انجام می شود و در صورت نبودن این تکنولوژی انجام این امور غیر ممکن می شود. به طور مثال نرم افزارهایی مثل نرم افزار حسابداری، نرم افزار آفیس و نرم افزارهای اتوماسیون در امور روزمره ادارات شرکت ها و مراکز مختلف سبب تسهیل در کارها شده است همچنین خدمات کامپیوتری کارها را ساده تر کرده و منجر به این شده فشار کار روزانه کارکنان کمتر شود به طوری که پرسنل در شرکت می توانند درکوتاه ترین زمان بهترین بازدهی را به عمل بیاورند.

مزایای خدمات شبکه:

اشتراک فایل: خدمات شبکه  امکان دسترسی یافتن به فایل ها و جلوگیری از ایجاد دو فایل به صورت یکسان را برای اشخاص ایجاد می کند. – اشتراک چاپگر: در صورتی که از کامپیوتر استفاده می نمایید امکان دارد پرینتر را هم لازم داشته باشید، توسط شبکه چندین کامپیوتر می توانند از یک پرینتر استفاده کنند.

شبکه های بازی: توسط شبکه های کامپیوتری در منزل و یا جاهای دیگر، می توانید از بازی های شبکه ای لذت ببرید.

ارتباط و مشارکت : استفاده از خدمات شبکه برای کارمندان این شرایط را مهیا می کند تا فایل های خود را به اشتراک بگذارند و کارهای همدیگر را ببینند، و از نقطه نظرهای یکدیگر بهره مند شوند.

دسترسی از راه دور: استفاده کردن از خدمات شبکه باعث ایجاد حفظ بهره وری، پویایی و تحرک بیشتری را در کاربر ایجاد می کند. کاربر می تواند بدون حضور در محل کار به فایل، داده و پیام ها در هر کجا که هست دسترسی پیدا نماید که به اصطلاح گفته می شود دورکاری. این دسترسی می تواند به دستگاه های دیجیتال شخصی و دستگاه های تلفن همراه باشد.

حفاظت از اطلاعات: خدمات شبکه به شما کاربران این کمک را می کند تا بتوانید اطلاعات شخصی و شرکتی خودتان را روی یک سرور بیرون از محل سکونت و یا کار خود روی نوارهای پشتیبان گیری، لوح فشرده و یا دیگر وسایل ذخیره سازی کنید.

پشتیبانی شبکه

پشتیبانی شبکه ، از مهم ترین فعالیت مجموعه کامرینو در زمینه شبکه است و بعنوان یکی از اساسی ترین نیازهای شرکت ها، موسسات، کارخانجات، هتل ها، آموزشگاه ها بوده و به خاطر رشد روزافزون فناوری اطلاعات در تمام حیطه های کسب و کار باعث شده تا تمام محیط های تجاری، اداری، آموزشی، صنعتی احتیاج زیادی به پشتیبانی شبکه ، راه اندازی و نصب تجهیزات سیسکو شبکه و سرویس های مربوط به آن داشته باشند.

دوربین مدارسته

دوربین مداربسته برای اولین بار در سال ۱۹۴۲ در شهر آلمان توسط شرکت زیمنس به جهت رویت پرتاب موشک های v2 نصب گردید. کلمه دوربین مداربسته برگرفته شده از کلمه closet circuit television است که به اختصار به آن CCTV گفته می شود از نظر معنای لغوی دوربین مداربسته یک جعبه جادویی هست، دوربین مدار بسته به تمام دوربین هایی گفته می شود که در جای خود ثابت بوده و تصویر را به یک یا چند محل دیگر می فرستد بطوریکه بیشتر این دوربین ها در حفاظت، نظارت و تحت نظر سیستم های مانیتورینگ امنیت هستند.

شارژ کاتریج

از آن جایی که می دانید چاپگر ها در دو نوع جوهر افشان و لیزری ساخته می شوند ، هر کدام از آن ها مشخصات مخصوص خود را داشته و برای کار به خصوصی استفاده می شوند . تفاوت مذکور در فرایند چاپ بطور مستقیم بر روی کیفیت پایانی چاپ و سرعت چاپ ارتباط داده می شود . پس نخستین موردی که باید در هنگام تهیه کردن هر پرینتر به آن توجه شود تکنولوژی آن پرینتر در چاپ است . در صورت مراجعه به بازار ، متوجه شده اید که چاپگرها در انواع مختلفی تولید شده اند و هرکدام از آن ها قیمت متفاوتی دارند . اگر در صورتی که قبل از خریدتان ، نیاز خود را ندانید و انتخاب درستی نداشته باشید این امکان وجود دارد که در اثر تبلیغات زیاد ، هزینه های گزافی را متحمل شوید .

 

 

 

 

 


موافقین ۰ مخالفین ۰
علیرضا مم