شرایط اخذ پذیرش کالج GLCT تورنتو

 

کالج GLCT یکی از معتبرترین مراکز آموزشی کانادا و مقصد بسیاری از مهاجرین است. این دانشگاه با بهره گیری از پیشرفته‌ترین امکانات شرایط تحصیلی مناسبی برای کلیه دانشجویان بومی و بین المللی فراهم می‌کند. کارشناسان کانادا پرشیا آماده پاسخگویی به کلیه سؤالات شما در حوزه دریافت اقامت و ویزای تحصیلی کانادا هستند کافیست با شماره‌های این مرکز تماس بگیرید.

 

آَشنایی با شرایط عمومی تحصیل در کالج GLCT

 

کالج GLCT یکی از بهترین مراکز آموزشی تورنتو کاناداست که فعالیت خود را از سال 1987 در زمینه آموزش شروع کرده و سابقه‌ای 35 ساله در زمینه پذیرش دانشجویان بین المللی دارد.

 

کالج GLCT واقع در مرکز شهر تورنتو بوده و تحصیل در آن مستلزم پرداخت شهریه است. یکی از مزیت‌های مهم این مرکز تاکید بر آموزش و یادگیری به صورت گروهی است همچنین کلیه دانش آموزان پایه 9-12 سال می‌توانند برای اخذ پذیرش این کالج اقدام کنند.

 

شرایط اسکان دانش آموزان در کالج GLCT چگونه است؟

 

یکی از دغدغه مهم و اساسی والدین دانش آموزانی که قصد تحصیل در خارج از کشور را دارند نحوه اسکان آن‌ها در مدت تحصیل است لذا در این بخش شرایط اسکان دانش آموزان این مرکز بررسی می‌شود.

 

اسکان دانش آموزان در کالج GLCT به 2 صورت انجام می‌شود.

 

روش اول: استفاده از قابلیت Home Stay

 

کلیه دانش آموزانی که دارای اقوام یا فامیل در کانادا هستند می‌توانند به صورت Home Stay در منزل اقوام خود اقامت داشته و هزینه‌های مربوطه را پرداخت نمایند.

 

روش دوم: استفاده از خوابگاه کالج

 

دانشجویان در صورتی عدم دسترسی به روش اول می‌توانند با پرداخت هزینه جداگانه در خوابگاه کالج یا یکی از مراکز مورد توصیه دانشگاه زندگی کنند.

 

آشنایی با امکانات آموزشی و تفریحی کالج GLCT کانادا

 

مدیریت کالج GLCT جهت رفاه و افزایش یادگیری دانشجویان خود از امکاناتی مانند دسترسی آسان به مترو مرکزی، دسترسی به معلم خصوصی جداگانه برای هر دانش آموز، امکانات تفریحی مانند اتاق‌های مطالعه جداگانه، کافه تریا، آزمایشگاه، کتابخانه، اتاق‌های مخصوص ورزش همچنین انواع تورهای درون شهری.

 

مدارک مورد نیاز دریافت پذیرش کالج GLCT

 

مهم‌ترین مدارک برای اخذ پذیرش کالج GLCT تورنتو عبارتند از:

تأییدیه پذیرش از کالج، رسید پرداخت شهریه، ریز نمرات دانش آموز به همراه مدارک مورد نیاز دریافت ویزای تحصیلی کانادا شامل پاسپورت معتبر و شناسنامه.

 

نکته: درخواست پذیرش این دانشگاه در ماه‌های ژانویه، آوریل، ژوئن، سپتامبر و نوامبر انجام خواهد شد.

هزینه تحصیل در کالج GLCT تورنتو

 

کالج GLCT تورنتو خصوصی بوده و تحصیل در آن مستلزم پرداخت شهریه است هزینه تحصیل در این دانشگاه حدود 18 هزار دلار کانادا است که دانشجویان مقاطع بالاتر در مدت تحصیل از تخفیف‌هایی بهره مند خواهند شد.

 

کانادا پرشیا ارائه دهنده کلیه خدمات در حوزه دریافت اقامت، انواع ویزای تحصیلی، توریستی، کاری و... می‌باشد. برای ثبت درخواست کافی است وارد سایت این مرکز به نشانی canadapersia.com شوید.