نمایندگی ایکس ویژن سرویس در راستای توزیع و پخش تولیدات ایکس ویژن، علاوه  بر تأمین و عرضه‌ی مدل‌های گوناگون تلویزیون‌های ایکس ویژن، امکان ارائه‌ی خدمات پس از فروش را فراهم نموده است.

  پیش از آشنایی با خدمات عرضه شده در نمایندگی ایکس ویژن سرویس ، نگاهی به مادیران، شرکت عرضه کننده‌ی محصولات ایکس ویژن خواهیم داشت:

در سایت مادیران، شرکت سازنده‌ی تلویزیون‌های ایکس ویژن آمده است:

  «مادیران یکی از شرکتهای تولیدکننده و پیشرو در زمینه تکنولوژی، اتوماسیون اداری و خدمات پس از فروش در ایران می باشد. گروه مادیران، مجموعه ای از سه شرکت خصوصی است. این گروه از سال ۱۳۴۳ فعالیت خود را در زمینه ماشین‌های اداری آغاز کرده و اکنون با تجربه‌ای مفید و مستمر، پیشرو در زمینه تولید و عرضه بهترین تجهیزات اداری و انفورماتیک در ایران بوده و مسئولیت خدمات پس از فروش آنها را نیز به عهده دارد. گروه شرکتهای مادیران متشکل از سه شرکت: صنایع ماشینهای اداری ایران ، مرکز ماشینهای اداری ایران و خدمات ماشینهای اداری ایران می‌باشد.»

سایت رسمی این شرکت در معرفی تلویزیون‌های ایکس ویژن (Xvision) عنوان می‌دارد که:

  «ایکس ویژن برند ثبت شده و انحصاری مادیران، در خصوص محصولات تولیدی و انحصاری صنایع ماشینهای اداری ایران می‌باشد. این برند محصولات متنوعی از جمله: انواع تلویزیون‌های خانگی از ۲۲ تا ۴۶ اینچ ( انواع LCD و LED و اخیرا نسل سه بعدی)، سینمای خانگی، DVD Player و گیرنده دیجیتال دارا می‌باشد. گیرنده‌های دیجیتال مادیران دارای یک سال گارانتی تعویض مادیران، در سراسر کشور می‌باشد.»

تعمیرات ایکس ویژن