تعمیرات کامپیوتر

تعمیرات کامپیوتر در دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری توسط تیم تعمیرات کامپیوتر ما صورت می گیرد. اولین کامپیوتر در برلین ساخته شد. کارشناسان گروه تعمیرات کامپیوتر ما با شناخت کافی که از قطعات و لوازم کامپیوتری که دارند میتوانند کامپیوتر شما را با هر نوع برند و سیستم عاملی را که دارد تعمیر کنند و یا برای شما سیستم آن را ارتقا دهند.

خدمات مرکز تعمیرات کامپیوتر

مرکز تعمیرات کامپیوتر ما به منظور جلب رضایت مشتری و کمک به ایجاد رضای خاطر خدمات خود را به سه شیوه انتخابی کاربران گرامی انجام می دهد.

  • خدمات تلفنی مرکز تعمیرات کامپیوتر

در بسیار از موارد مشکلات کامپیوتری از معایبی هستند که با یک راهنمایی ساده و بدون نیاز به ایاب و ذهاب کامیپوتر تا مرکز تعمیرات کامپیوتر می توانند برطرف  شوند. از این رو شما کاربران گرامی می توانید با تماس با کارشناسان تعمیرات کامپیوتر ما به رایگان از خدمات تلفنی و پشتیبانی برای رفع مشکل سیستم خود به سادگی بهره ببرید.

  • خدمات حضوری در محل مرکز تعمیرات کامیبوتر

اگر مشکل با بررسی و پشتیبانی تلفنی کارشناسان مرکز تعمیرات کامپیوتر برطرف نشد و یا نیاز فوری به تعمیرات کامپیوتر خود داشتید، بلافاصله مرکز تعمیرات کامپیوتر یکی از زبده ترین کارشناس های مرکز را به محل شما ارسال می کند تا مشکل شما در کمترین زمان ممکن برطرف گردد.

  • خدمات مرکز تعمیرات کامپیوتر در مراجعه کاربران گرامی به مرکز

مرکز تعمیرات کامپیوتر همواره و در هر زمانی پذیرای شما کاربران گرامی برای تعمیر و شناسایی خرابی های کامپیوتر شما می باشد. حتی اگر شما خود امکان ایاب و ذهاب کامپیوتر را تا محل مرکز تعمیرات کامپیوتر نداشتید می توانید درخواست کنید با ارسال یک پیک کامپیوتر شما را تا مرکز تعمیرات کامپیوتر برای انجام اقدامات لازم تعمیرات ببرند و مرکز تعمیرات کامپیوتر ما پس از انجام خدمات لازم و رفع مشکل برای شما سیستم را ارسال کند.