• کارشناسان نمایندگی ایکس ویژن با گذراندن دوره‌های تخصصی و آشنایی با ساختار و عملکرد هر مدل از محصولات ایکس ویژن توسط اساتید مجرب حوزه ی نمایندگی ایکس ویژن ،  شیوه‌های نوینی را در تعمیر و اصلاح محصولات آموخته‌اند.
  • کارشناسان نمایندگی ایکس ویژن با داشتن بهترین آرشیو از محصولات نمایندگی ایکس ویژن و شناخت کامل بر کارکرد همه ی قطعات سخت افزاری و نرم افزاری هرکدام از محصولات نمایندگی ایکس ویژن، میتوانند همه ی دستگاه های معیوب را تعمیر نمایند.
  • کارشناسان نمایندگی ایکس ویژن تخصص تعمیر و بازسازی را با شرکت در دوره‌های آموزشی و مهارتی ویژه مادیران کسب نموده اند ، بدین وسیله می‌توان گفت کارشناسان نمایندگی ایکس ویژن به ارائه بالاترین سطح خدمات  تعمیراتی رسیده اند.
  •  نمایندگی ایکس ویژن حوزه کاری خویش را با تمرکز بر حیطه تخصص کارشناسان مجرب بنا نهاده و از ورود به حیطه های نامرتبط خودداری کرده است و به ارائه خدمات می پردازد. از جمله خدماتی که  توسط کارشناسان نمایندگی ایکس ویژن ارائه می شود آماده کردن تازه ترین اخبار مرتبط با محصولات آن و به اشتراک گذاشتن آنها با مشتریان نمایندگی ایکس ویژن میباشد .

مرکز تلویزیون ایکس ویژن 

ایکس ویژن (X-Vision) که نامی تجاری و ایرانی است متعلق به گروه مادیران میباشد که عهده دار عرضه ی لوازم الکترونیکی مصرفی مختلفی به بازارهای داخلی و بین‌المللی است. نمایندگی ایکس ویژن در سال 1343 تاسیس گردیده است و یکی از شرکت های موفق و معتبر درحوزه ی IT در ایران میباشد. نمایندگی ایکس ویژن کاملا خصوصی است و دارای تجربه ای بیش از 50 سال در ارائه محصولات باکیفیت و عرضه بهترین لوازم صوتی و تصویری و لوازم خانگی و خدمات پس از فروش در اقصی نقاط کشور می باشد .

مرکز تلویزیون ایکس ویژن